Dagen efter dopparedagen.

Oj , nu är det över.  Av bråkdelen av en sekund, (käns det som) var det över.

Imorse vaknade jag kl tjugo i ett , och väckte i panik resterande familje medlämmar, alla hade försovit sig.. det va som att ett lungn hade lagt sig över hela familjen virta nu när julstressen var över.
Ändå lite skönt.. dagen efterdopparedagen är ju iallafall inegn dag man ska stressa runt på. och det har jag ju verkligen inte gjort idag.. käkade frukost tills kl tre, sen har jag städat rummet as noooga, (det behövdes) ullis har kommit hit och käkat midda och hängt lite med mig. Jag har även pysslat med min lilla älskling! (Jag fick en ipod, tredje generationen 8GB igååår , ganska lycklig ^^

Ja, jag har iaf pysslat med den och lagt in massa låtar och grejor, hihi. Nu har jag precis duschat i en evighet och sitter med en aniktsmask som luktar jordgubb i morgonrocken och bara myser :)

Ja, och som dem flesta av normalt iq har lyckats lista ut så var det ju julafton igår. Helt underbart mysigt var det måste jag säga.  Hoppas alla andra hade det lika mysigt som jag.  Imorgon börjar mellandags rean. affärerna öppnar kl 10.00. kl 09.45 kommer jag och ullis vara där och bokstavligen hänga på låset.
SHOPPA är nyckelordet :)

jag ska jobba imorn också .. usch. . men pato har lovat att komma och handla av mig! och det är ju något att se fram emot ! :)


Nu ska ja tvätta bort min mask och skåda min underbara hy, förhoppnings vis, haha.

Kommentarer
Postat av: Ludde o Albin

Vi ska ut å shoppa imorrn me coola anton.. vi kommer vara där i "lagom" tid.. klockan 12 blir jättebra ^^

önska oss lycka till så vi inte dör där borta ;)

2007-12-27 @ 00:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0