Dan före Dan före doppare-dan.

Idag vaknade jag upp med typer som ja tycker om mycket. Albin, Tusse , jocke och johannes. Trevligt och roligt som fan var det . Filmmaraton i gårkväll. blev inet så jävla mycket maraton , vi kollade en film . ace ventura 2, den är så jävla rolig så man får magknip :) 

Det blev mest snack och wii spelande, så nu har jag träningsverk av att ha spelat baseboll i johannes vardagsrum men en kontroll,...hmm.. dagens underliga teknik. det trodde man väll aldrig för några år sen , att man skulle kunna spela baseboll på storleken av ett vardagsrum, :)  Sen stack jag och tusse och jobbade, slit.

Nu är jag hemma och har slagit in och rimmat på alla paket, as stolt (A) hihih.

Jag har även en kass nyhet, eller det är ju kul för emelie .. men .. aja.
Min stora syster jobbar alltså som showartist för ett företag som heter 2entertain och underhåller på alla fritidsresors blue village hotell.  Hon var i portugal nu i 8 månader och kom hem för typ en månad sen , och nu ringde henens chef och vill ha henne till gran canaria, januari till maj.

Det är ju as kul för henne, sjukt bra jobb, gratis lägenhet i gran canaria och hennes pojkvänn får följa med och bo helt gratis han också och hon får hålla med roligaste sakerna i världen! men jag kommer sakna henne som fan, IGEN.

Nu kommer dom hit i kväll iallafall och stannar över jul , det ska bli skönt. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0