Lördag

idag vaknade jag hemma med en sjusovare bredvid mig , simon sverke.  Asa jobbigt var det att kliva upp imorse när ja skulle jobba och han snarka ikapp likosm . . ja snoozade 100 gånger. sen dushade jag .. sen la jag mig igen och snoozade 100 gånger., ja lyckades på något vis ta mig till mitt arbete iallafall.

Där va det as lamt,.. jag kom dit och gick ut till kassorna.. det stod typ 3 sovade där. och noll kudner :o
Är det allmäna "inte äta på mcdonalds dagen" idag eller ?

Helt sjukt var det i allafall... så ja gick vidare till personal rummet som är typ 10 kvadrat meter.. där sittar 15 pers på varrandra och äter cheesburgare med nedsläkt belysning och kollar på lotta på bråkmakagatan , är detta ett skämt. Nehe,... tydligen inte.. jag slog mig ned och blev sittandes i en och en halv timme..men det va ju najs. alla fick typ dra hem tidigare och massa grejor.. varför var det inga kudner på mcdonalds idag ?, en olöst gåta !

Jaha .. hursomhaver.. efter att jag hade slutat köpte jag mat på donken.. och gick och shoppa lite,.. för det tyckte jag att ja va värd.. hitta lite små fynd.. sen kännde jag det typ aom att jag va döende och verkligen behövde träff anågon.. vem ringer man inte om inte räddaren i nöden pato ? så ja ringde pato :) Så kom han till täby och hände lite, sen åkte vi hem till han och kolla på råtta to you filmen .. det va mycket trevligt :)


GODNATT GOTT FOLK :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0