Måndag.

Skit Måndag , ja. ta mig på orden.  Denna måndag har vart allt annat än bra.
Trött som ett as klev jag upp ur sägen imorse, famlade fram till mjukis byxorna och största ylletröjjan somnade till lattjo lajban i soffan och drack lite varm oboy. I skolan var det tyska som första lektion, nightmare .

PS: Det är skönt med en blogg som man kan kasta ur sig all skit i , thanks.

Hur som helst så började både jag, nina och tusse gråta idag.. alla tre helt slutkörda. asså det är så mycket i skolan satt jag håller på att dö . tack gud.. för ingenting. Imorgon ska jag jobba efter skolan , usch.

Klago malin ( :
 
det gick iallafall bra som katten på musikhögskolan idag , lite sentimentalt att det är över nu bara.

Tjadå alla söta bloggläsare.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan Malin du som alltid var så possetiv

2007-12-12 @ 00:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0