Måndag.

Okej , nu är det på ett ungefär 100 stycken som frågat mig vem den speciella som jag skänkte en puss till i slutet av förra blog inällget i själva verket är!! Och då kan jag säga till allas stora besvikelse att det inte är någon :o

Jag skrev det från början för att min blog skulle bli lite mer spännande och exotisk, men ack så fel det var . man måste tydligen ha en djup anledning till vad man skriver och inte skriver i denna blog :)

Men jag kan säga att det finns ett antal personer som förtjänar pussar & om du känner på dig att du är en av dem, då är du det.


IDAG VAR DET AFRIKAN FEKKE I SKOLAN , AS TREVLIGT VAR DET  .

ps. nu är det exakt en vecka kvar till julafton.

Kommentarer
Postat av: Julia

Din blogg är så spännande och exotisk den bara kan bli, ÄNDÅ, sötnöt!

2007-12-19 @ 14:09:57
URL: http://www.hejkomochhjalpmig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0