Min Bloggis

Kära blogg, nu har jag skapat dig . Och nu får du och alla villiga glatt följa mitt liv i form av text , congrats. (:  Jag har längtat länge efter att skaffa blogg, det verkar så mysigt. <3 så nu tog jag mig själv i kragen och ba gjorde det  (: Nöjd som fan.

Den här helgen har ju vart ganska lam måste jag säga! Men icke att förkasta p.ga. det, det har vart jätte skönt att bara ligga i soffan äta mängder av godis och annat som är mindre bra för hälsan och kolla på idolfinalen och massa filmer ! Jag har ju vart sjuk med feber och hela kittet.
Till mitt tappra sällskap har jag haft mamma och simon, dom har skött sig mycketväl ! <3

Jag sjukskrev mig från donken i lördags, skulle jobbat mördartiden 11.30-15.30 detvillsäga när alla kommer med as stora dunjackor och 200 påsar med julklappar  & 13 barnvagnar och ska köpa lunch åt sig jälva och hela släkten.
Oj , det kan vart det bästa jag gjort på länge. skojja inte att jag njööt av att få sova på lördag morgon :) mmmmmmm.

Ikväll ska jag äta middag framför Tv´n och kolla på en sånn där underbar film som love actually som börjar kl 20.00 på Tv4!  Mysfaktor 100. (:   Sen börjar en slit vecka, men det ska bli kul med lucia <3

Och imorn ska ja uppträda på musikhögskolan ,. wiiiho för mig hesa och sjuka röst.  

Puss och glad andra advet på er alla .

Kommentarer
Postat av: Patricio

WEEEEEHOOO ÄNTLIGEN EN NY OCH FIN BLOGG ATT LÄSA!!! HURRA!

2007-12-09 @ 18:06:04
URL: http://bilo.blogg.se
Postat av: Johannes

Yaay, malin har sig en bloggis! ^^,

2007-12-09 @ 18:07:38
Postat av: Anonym

Och jag har så söta läsare redan (a)

2007-12-09 @ 18:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0