Onsdag.

Hej jag har ingen inspiration att skriva någonting, det ända jag vet är att det är as kallt ute och att ja gärna skulle åka typ till något varmt ställe med typ min klass som jag älskar. Men det ska ju bli 5+ grader på självlaste julaftonen satt., då kan vi ju dra fram solstolarna och pinacoladan. skål.

Idag ska en 100 del av min släkt jul pyssla hemma hos mig, vilket innebär att även fast vi bara kommer att vara en 100 del av den så kommer vi att bli cirka 12 pers.
 
Det kommer vara jul glitter , marsipan, blockchoklad, ischoklad, knäck, pepparkakor, pepparkakshus, lussebullar,glögg, mandlar, små paljetter, tingeltangel, appelsiner med nejlikor i , julklapps rimmstuga, hemmagjord sill, karamellfärger klister,julmust, lim, roliga färgade papper som man ska klippa tomtar av, hemma gjorda gelé godisar, annat hemma gjort julgodis i löverdrivna mängder, julmusik, och oj va mys det ska bli . observera ironin.

Neeejdå! det kommer nog bli mysigt, (:

Det var ialla fall en sinnessjukt bra dag i skolan idag ! fick tillbaka 2 MVG arbeten (A) hihi, och igår fick jag tillbaka mitt sångprov som ja fick MVG på , hihi, tillåt mig småle´ ! 

Ps, jag tycker väldigt mycket om johannes fagerstöm.

Kommentarer
Postat av: Johannes

Tänk att Johannes Fagerström tycker om Malin virta väldigt mkt med!

2007-12-19 @ 19:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0