PENISPASTA

Sankta lucia , ljusklara hägring. (:  Idag har det vart as mysigt ! luciatåg i tibblekyrka gånger 3. Efter skolan tvinga ja simon att bjuda mig på donken, det gjorde han ! för han är så snäll <3 och sen handlade vi juklappar i tamejfan en evighet. som iallafall resulterade i att jag bara köpte julklapp till mamma och underkläder till mig själv. åååh . dom va jättefina (A)

Men det hade ju vart nödvändigt att kanske lägga pengarna på julklappar till andra, inte till sig själv. ska tänka på skaen. Jag ska iaf köpa en julklapp till i helgen när jag och mina 3 bästa vänner ska spendera helgen i en av deras mammas lägenhet i södertäljö, mamman är i thailand. Så det blir ff och aaaaas skönt! hih.

Ja hursomhelst så hittade jag as najs pasta på kalaskompaniet i täby C idag, PENISPASTA ! WIIHO ,mer penispasta åt folket tänkte jag!! 
Så jag ska va snäll och köpa med mig det som en julklapp till dem i helgen, haha.image1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0