Söndag,.

Jag har kommit på att jag är en ganska dålig bloggare , (: för ja orkar aldrig skriva i bloggen. vilket kan bli lite små tråkigt för alla mina läsare som jag inte har ! Men nu ska ja ta mig i kragen ^^

Nej men vadå , det har vart en jätte bra helg, det kan jag ju berätta! I fredags var jag på "En Afton" , det va jävligt bra faktiskt !  as slitet att jobba dagen efter bara, speciellt när jag fick torka spya.

Helt sjukt, jag prata med Malin bylund som också jobbar på donken i fredags på en afton, då berätta hon att hon hade torkat spya från ett barn tidigare på fredagen när hon jobba, och så får ja göra det på lördagen , vilka är oddsen liksom,haha? :o men sen kom pato och lina och handlade,.. och det va ju bra att ja fick se ett par snälla ansikten (: tack.

Sen på kvällen åkte jag in till stockholms stad , och där träffade jag mina älsklingar. Sofie , josefine och ulrika. Vi shoppade lite granna käkade mat och myste runt, sen åkte vi hem till berga och lånade jennies lägenhet. Hade as mysigt och kollade på massa tjejfilmer, till det åt vi sjuka mängder godis & dylikt. mysmysmysmys. Idag vaknade vi till att josses väckarklockssingal på mobilen ( Anges och måns, all i want for christmas)  ringde och snozades 100 gånger.

Jag har även kommit på att åkersberga centrum konstigt nog är sjukt underskattat , klart som fan att man skulle hitta alla julklappar där efter att man har letat på alla möjliga och omöjliga ställen ! :o nu är jag iallafall sjukt stolt och har köpt alla klappar (A)

puss på en speciell person.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0