Tisdag.

Jag har ont i halsen , och hjärtat , för ja saknar min lille pojke (A) <3

Idag hade vi ingen dans, det var så himmla skönt, för jag har ont i hela kroppen och är förkyld :) Men det har vart massa sol idag , så när vi sluta gick jag och dom mysigaste flickorna till donken och köpte glass och satte oss i solen och schteeekte och snacka om ett visst kalas på fredag som ska bli roligast ! ^^ Mjihihihi.

Snart ska ja åka tillbaks till täby för att jobba. blä gånger hundra typ !

Snaaart , om bara 2 dagar så fyller min älskling år, och på lördag ska ja fiiira honom på mitt eget lilla sett, men det får ja berätta om sen .. för han kan ju inte råka läsa det innan liksom (A) Hihih.
Och sen på onsdag nästa vecka åker jag ,ååh va skönt det ska bli att komma bort till solen och mysa med syster ! <33
Hejpadåpa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0