Torsdag.

Dagen började med att jag iklädde mig mjukisbyxor och kollade på latjolajban , till tusse och hennes mycket vänliga pappa hämtade upp mig och så sjutsade han oss till skolan. Väl där var det en omöjlighet att låta bli att styra fötterna till dem bekväma och välanvända sofforna i den ökända estetkorridorens hjärta.

Vi slog oss ned i varsin soffa och lät ögonlocken slutas för en kort sekund, i väntan på domedagen, straffet, slutet !
nej nu kanske överdriver en smula eller två, men visst var det inte helt skönt att vara i skolan en timme tidigare än vanligt för att göra nationellt prov i tyska i 2 timmar det kan jag inte tillåta mig att förneka. :)

Efter detta en historia lektion som inte var som vanligt då det var sjuk disciplin och alla arbetade med det dem skulle, samt klagade ingen när vi fick ett historia arbete att skriva klart tills några veckor fram. 

sen var det lunch, den bestod av köttfärssås med spaghetti, heeeelt okej :)

Efter det var min engelska lärare typ den argaste jag träffat och satte mig att göra verbprov som jag typ spydde på och gick där ifrån,.

Sen hade jag fördjupningskör i två timmar där vi sjunger låtar som , Ave maria,Sanctus, Gloria adios, kyeri, Missa creolla. kända titlar ? neej , kan bero på att dem typ kommer från 1700-talet och är på spanska eller latin.  kuul, NAT.

SEN VAR JAG PÅ BIO MED MIN UNDERBARA KLASS OCH SÅG FLYGA DRAKE OCH ÅT POPCORN !!!  kuuul vare ^^ sen hängde jag Mimmi Albin och tusse på donken och åt mcflurry ett tag. det var najs.

Imorgon börjar jag kl 11:00 , och nej , jag klagar inte :D Mjihhihihi!!! 

kyss ska ni ha , av det mår man bra. 


Kommentarer
Postat av: Sophia

Åh jag kunde inte gå på "Flyga Drake", var den bra eller? :D
Hoppas du har en mysig helg Malin Virta!

2008-04-26 @ 17:57:06
URL: http://phiia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0