Länge leve helgen

hej jag har dansat 3 dagar i rad och ska dansa imorgon bitti igen , låt mig säga att jag har ont i alla muskler i hela kroppen <3

Som tröst för detta, åkte glassbilden förbi mitt lilla hus och ja köpte två stycken lådor med as goo glass (A) whiohoo

Jag har även stannat kvar i täby centrum efter skolan och plågat mig in och ut ur diverse tusen affärer, skämt. jag Har 2000 äpplen som jag tänker lägga på kläder, och ja hittar inet ett piss ! GAAAh , det blev en bh och två trosor, och töntiga örhängen. Inte alls vad jag letade efter med andra ord. 

Imorgon är det fredag , länge leve helgen.

förövrigt stort plus för att det finns en männsika som är så snygg att man vill spy, hångla, dö och dansa , skrika och springa där ifrån.


puss på ullis & mimmi som behöver det <3

Kommentarer
Postat av: mimy

du är fin! puss på dig. för du är så roooolwliig!

2008-08-28 @ 19:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0