nöjd


                                                                   Usch, hur kunde jag dejta det där?
                                                                   Att jag trodde det skulle fungera


                                                                                                                         Det var inte den första i år
                                                                                                                      och definitivt inte sista
                                            Jag förtjänar faktiskt något bättre
                                            Jag lovar, jag kan fixa vem jag vill




Vilken äcklig andedräkt
Hans irriterande tics


Aldrig nöjd

                                                                                             För lång eller kort eller smal eller bred
                                                                                             Jag vill hitta rätt men jag ser bara fel

                                              Ingen kan vara perfekt, det kan jag förstå
                                              Men herregud, jag kan få bättre än så



Jag har verkligen provat med allt
Jag har träffat, för fan, hela världen

                                                                                                   jag stör mig på allt
                                                                             Han skriver så fult och han sjunger så falskt

                                                                 Var är hans sinne för humor?



Nej, jag hittar ingenting
Ingen groda som blir min prins
Bara genomsnittsskräp, inte tillräckligt tät


                                                                                      Dom har vart gamla, dom har vart unga
                                                                                       Dom har vart smarta, dom har vart dumma
                                                                        
Dom har vart snygga, dom har vart rika
Dom har vart stygga, dom har vart dryga


                                                                                             Aldrig nöjd

Kommentarer
Postat av: TS. u

Jag vill hitta rätt med jag ser bara fel..

2008-08-28 @ 20:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0