Saint tropez, homosexuallitet och johannespannkakor

Dagen idag Måndag har varit en bra dag.
Jag har vaknat , det var bra väder. jag åkte till johannes. Hos honom har jag njutit av sällskapet, snackat massa skit och annat viktigt, ätit johannes pannkakor med glass och annat gott.m fan 
 


Vi har kollat på Bridget jones på spaning och chillat vid datan , ätit rostmackor och även haft en livlig diskussion om pridefestivalen ,homosexuallitet och hurvida homosexuella par ska få gifta sig eller inte.

Mycket skillda och delade åsikter kom upp i striden som varade allt för länge, detta i sin tur ledde till att jag i ösregnet fick springa som en dåre för att hinna med bussen, i min väldigt optimistiska klädsel ( shorts och linne ) .
Detta i sin tur på grund av vädret som är en bergochdal bana, imorse var det saint tropez  i min trädgård och  några timmar senare var det
monsunregn i skarpäng.

How ever så har det vart en mycket mycket fin dag och ja har saknat johannes mycket så det va skönt att träffa honom <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0