SKOLSTART & VERKLIGHETER

det sjukaste är att det kan va så spännande att kolla hur många som har läst ens blogg under dagen , och sen kolla 2 minuter efter och då är det ytterligare 4 ! GAh , man vill bara veta vilka dessa goinga är ? ! ELLER ? ja.

IDAG BÖRJADE SKOLAN ! Jag vet att det finns döingar som inte tycker att det är kul , dem tycker jag är tråkiga , alternativt så är deras klass tråkig.

Jag är ingen döing , jag har haft kul som aldrig förr i skolan idag , och min klass är bättre än dem flesta!

cred till tronje som gav sitt skåp till malin , hahah ^^ <33333333333333

ÅH DET SKA BLI SÅ JÄVLA PITT  KUL !!!!!!


imorgon har vi estet dag . varför tycker jag helt ärligt inte att det ska bli kul ? Gud ge mig en överaskning satt jag inet tycker att det är tråkigt längre !

jag har vart med mimmsan mummsan idag , <3 vi har mestadels legat i min säng och myst. Typ pratat om allt mella himmel och jord, som vanligt inet kommit fram till för mycket vettigheter , men så jävla mycker verkligheter. Vi må vara blonda , men våra ögon ljuger inte, vi ser vad vi ser , Mjihihihihi ! Fy fan är mitt ord för helheten :D ahaha.


HEJDÅ !

förövrigt cred till min trogra största stora syster som alltid är duktig och läser min blogg ! <3 Puss till henne !

Kommentarer
Postat av: Johannes!

Död åt tronje som du bytte med för att PLÅGA MIG!

2008-08-21 @ 23:23:15
Postat av: Maaawlinbaby

haha, va ? det va ju malin hildur som fick hennes skåp :D

2008-08-22 @ 00:49:21
Postat av: r-slickarn;)))))))

fan, cred till mig då :@!

2008-08-22 @ 01:43:28
Postat av: big virta..

hehe... ååhåå.. man tackar;) jag tycker den e mumma:) puss!

2008-08-23 @ 11:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0