Tisdag

att vara påväg , att stå still, att längta tillbaks.
jag vill skapa, leva. hinna med så mycket. jag vill gå tillbaka ändra om  , redigera
jag vill ha kvar allt som det alltid har varit.
låt mig fly , fly från det som aldrig kan bli likadant igen


på lördag ska ja sjunga på bröllop,

tänk om man än dag gifter sig ..
eller så flyttar man till australien och lever men urbefolkningen och äter småkryp istället.

jag vet inte. Newyork låter också kul ,
 eller costa rica.. där ska det tydligen va vackert.

jag kanske blir påkörd av en buss och inte hinner sjunga på lördag.

Jag vill dansa. på torsdag börjar skolan, jag ska ha Mvg i dans i år. det bara är så.

tack för mig .

känner mig en aning förvirrad. jag vet inte.. det kanske framgick i texten ..

Kommentarer
Postat av: miiimi

åh äntligen får jag läsa din blogg igen :D

jag vill också åka till new york. och skolan ska bli fin <3

2008-08-19 @ 15:08:20
Postat av: storvirta

var sak har sin tid!!! du kan göra allt de där!!!! älskar dig min visa syster:)

2008-08-21 @ 16:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0