Vad har du gjort av dig, för dig, med dig själv ? situationen e så sjuk.

jaha, och när kommer den där prinsen på vit häst ridande ? jag väntar och väntar men han skymtas inte.
Synd.., för honom alltså,  jag är en otroligt underbar , begåvad , snygg, utåtriktad , intressant och bedårande flickvän. elleeeer ?
 

Hur som helst så har jag fortfarande inte köpt coldplays nya skiva som inte ens är ny längre, varför tar jag inte mig i kragen och gör det ? jag vill ha Veronica Maggios nya också, synd.

Idag blev jag iallafall 600 kr rikare , det sved inte. bröllopet var fint, det var det verkligen . Både på finska och svenska, finska är faktiskt fint, faktiskt. tro mig.

skolan kommer bli najsast tror jag .
Måndag: teater 2 och en halv timme & sång 2 timmar
Tisdag: kör 1 timme 20 min , dans 2 timmar & teater en och en halv timme
Onsdag: Dans 1 & en halv timme
Torsdag: bara tråk lektioner
Fredag: Dans 1 och en halv timme

Plus massa andra lektioner förstås, men jag klagar verkligen inte.





Vad har du gjort av dig , för dig , med dig själv ? situationen e så sjuk






Kommentarer
Postat av: miiimi

prinsen kommer fina du! och skolan är najs, och du är najs!

2008-08-24 @ 18:37:59
Postat av: Maliin

ååh mimmibaby , tror du det så är det så ! :D <3

2008-08-24 @ 21:53:09
Postat av: Magnus

Hej Malin!!!



Jag kan bli den prinsen för du är snygg, snäll begåvad, rolig, utåtriktad m.m.



Men då får du fixa fram en vit häst :P:P

2008-08-25 @ 20:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0