Du kanske tycker jag verkar borta i tankar.

När jag tänker efter
är jag är inte arg
inte besviken
inte ledsen
bara förbluffad över att saker och ting kan gå så fort,
så fort att man inte hinner se, hinner förstå innan man har förlorat det .

Just nu lyssnar jag på Kär i en Ängel - håkan hellström, Juni , jag satt på en buss, påväg för att träffa någon, solen lyste in i bussens dammiga fönster, jag hade fixat håret extra länge . Jag lyssnade på Kär i en ängel - håkan hellström och log innombords,
då var den våran, för mig.
Nu kanske den är eran, för henne.

Men jag ska leta tills jag hittar glädjen, jag ska rota i mitt hjärtas alla vrår tills jag riktigt kan känna att jag är glad för eran skull.

Kommentarer
Postat av: mimmi

jag vill hjälpa dig min snäcka. du är min ängel.

2008-12-18 @ 23:35:15
Postat av: Alina

Godnatt! :)

2008-12-18 @ 23:38:05
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0