Pussss

buh buh mu mu ! 

Jag är förälskad i det här lovet, det var vart bäst på länge, nej egentligen inte. Men det känns så just nu , så skönt så det är roligt!

Det finns inget att skriva. Jag har fikat med Fanny idag , det var fint. På söndag ska ja träffa mimmsi mummsan <3 long time no see. Puss på att det , jag har saknat henne tonvis! 

Nu ska ja kolla på sex and the city, för det har jag redan gjort hela lovet, så det kan jag fortsätta med !


PS ; jag vill klippa mig , kort . som snygg-rihanna. ska jag våga ?

Kommentarer
Postat av: mimu

på söndag!!! då då då! jag saknar dig <3<3

2008-12-26 @ 22:12:50
Postat av: Fanny

Det var fasligt mysigt att träffa dig idag!

2008-12-27 @ 10:11:25
Postat av: u

Nej, jag diggar ditt lång hår stenhårt bäbis! :) <3

2009-01-09 @ 23:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0