Måndag.

OMG ! :o  Det var sol idag , och tack gudarna för det ! <33  Idag har jag haft min förstaq individuella sånglektion , nu kör jag 2 svenska låtar i 4 veckor framåt, gabriellas sång och långsamt farväl :) sen kommer the wind beneath my wings och nån jazz låt som jag inte valt än dem 4 följande veckorna efter det ! Mycket , mycket kul ! :) 

Dagen började ganska dåligt med att jag var jätte jätte trött och frös som ett svin , så jag gick ned och gjorde en stooooor kopp te med massa honuuung ! bäst liskom :) tills jag ställde den på nattugs ? nattög ? nattus? stavning tack! aja how ever , bordet bredvid sängen .. då lindade sig typ sladden till min laddare runt koppen och sen när jag skulle dra ut mobilen från laddaren så åker såklart koppen med te upp till kanten som ja inte änns hunnit smaka på ned i golvet.. ÅH!! Yes. ,

AJa, sen köpte ja latte och bulle på pressbyrån i stället som ja smaska på , på tåget! :) Nu ska ja plugga historia, mot min vilja. jag har muntligt prov eller vad fan man ska kalla det på torsdag.. ja ska sitta ensam me historia läraren i ett rum och låtsas att jag är hitler och typ snacak igenom hela WW2 i en jävla inspelnings aparat som han ska lyssna på hemma sen :o !!!
    SNART ÄR DET I ALLAFALL SPORT LOV , jag kanske åker till grancanaria.. om jag hittar biljetter under 1500 :) det lär jag inet göra.. Kyss på er alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0