Onsdag

Nu sitter jag i skolan och dör lite smått framför ett referat som jag ska skriva.
På ipoden spelas your heart is an empty room -death cab for cutie. det är godis för öronen :)

Jag har haft matte engelska och bild idag.. nu har jag svenska och efter det väntar en satftig data lektion på 2 timmar :) NAJS, bajs. Jag har såklart också haft lunch idag , makaroner.

varför sitter jag och skriver blogg när viktiga saker ska göras ? jag har då ingen självdiciplin alls.  Jag kanske fortsätter skriva på det här otroligt roliga innlägget när jag kommer hem, då när det är mörkt och kallt ute och fåglarna gått och lagt sig för länge sen.  Med andra ord så slutar jag sent idag och bussarna / tågen till Koberga går inte bäst tider. eller inga tider alls kankee man ska säga ? .. kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0