söndag

Idag är det en riktig söndag .. typ halv molnigt väder, vakna runt 12 snåret, kliva rakt i mjukisbyxorna, ligga i ullis säng med laptopen i knät och kolla på alla andra intressanta människors fantastiska liv ,som man uppfattar det genom oberäknleliga bilder  på facebook och blogg texter om fantastiska fester , nya kläder, underbara pojkvänner, kompisar som man ska ha "for evah" ,...neeej jag är inte alls bitter  : ) 

Haha,..nej jag är faktiskt inet alls bitter eftersom att jag somna i soffan med mamma framför let´s dance i fredags kväll..jobbade  lördag dag ,  skulle på fest lördagkväll som blev inställd i sista sekund och istället drack upp en flaska vin med josse som tröst och vingla hem till ullis mitt i den sjukt kalla natten . Nu sitter jag hemma och har druckit tee och ätit ost mackor i min säng så att det är massa smulor och te fläckar i den ..och jag har gjort det framför en typisk tjej film, the holiday .   Låter inte det som en riktigt jävla lyckad helg , ? Nej .


Haha, :D skit samma. nu börjar en ny vecka, och det ska tydligen vara sol hela den här veckan , smått osäker på om jag vågar hoppas f
ör mycket.  Men det skulle vara förbaskat skönt <3  sen har jag historia redovisning på fredag  ,yees, kill me , twice,. :)

Kommentarer
Postat av: mimmmsARN

malinARN! det har varit sol måndag och tisdag, det är alltd något :D och mer ska det bli!
det är okej att ha en sån helg ibland, och nästa vecka är det ju lov!
puss på dig malin tempelriddARN

2008-02-19 @ 15:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0