Tisdag.

heeejsan :) Jag har inet skrivit på ett tag .. ovanligt, nej .
Jaah . så lovet började alltså i fredags, då gjorde jag inget.. lördag jobbade jag .. lördag kväll var jag med tussen och kollade på film från våran duett konsert , den va fan as bra ! (A)  Söndag vart en riktig slappardag hos tusse.. gå på promenad i gråvädret och sen in och äta nybakta kanelbullar och dricka mjöölk :) <3mums.

OCH SEN PÅ MÅNDAGEN , tilåt mig skryrta lite nu va (A)  På måndagen va ja med och spelade in jonas gardells nya serie dem halvt dolda :D mjihihihih... va iofs bara statist. men det va sjukt kul och ja koommer ju va me på TV , så nu är ja mini kändis (A)

Och idaaag.. idag vaknade jag av att nån säjlare ringde FÖR TIDIGT och väckte mig.. ååh .. så nu har jag typ kollat på film i hundra år och ätit massa mackor och te. Typ försöker döda tiden tills jag ska åka och jobba.. tråk tråk !
Men imorgon kommer jennie hem från Grancanaria, det blir mys :)

Och sen på torsdag kommer ju typ allt folks hem ! :D najs.. har speciellt saknat ullis<3 
(asså WTF , kan nån lära mig hur man fixar bild skiten , nu skulle det sitta en as fin bild på ullis här , men inte det inet ! Det bara vill inet funka, SKIT OCKSÅ )
& på fredag blir det FEST ^^ Mjihihih.

Uppföljning av veckans händelser kommer att komma. (om ja orkar ) ^^ PUSS 




HEMMA FRÅN JOBBET NU ; serisöt , orka att ja tappa min mobil i en jävla skurvatten hink på jobbet !! Knappast kul. Nu har jag fönat den i 100 år och blåst med mina egna arma lungor i den för att på något sett återuppliva den. Nu ligger den och vilar i min säng och ja hoppas för allt i världen att den ska hoppa igång snart. Men med min vanliga otur så blir det knappast så :) YEAAAAAAAH, skit.

Men jag köpte iaf en ny väska idag (A) åååh, va fin den va :)

Hejdå , nu ska ja äta kyckling me pasta <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

äru med på tv eller? du är så tuff malinARN!

2008-03-06 @ 23:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0