Torsdag.

Vem vill komma på begravning för min mobil ? Ja, den är allmänt känt död nu . Den vill bara inte, men jag är inte förvånad..det blev liksom bara som det alltid blir med allt jag äger som är utav värde :) 

Men jag har iallafall börjat fundera på en ny liten mobil, jag är mycket sugen på en K770i ,
den är en liten goding tycker jag , as ball (A) och så har den en grym kamera och lite sånna roliga stuffs :) Jag har köpt mina vita converse idag :O <33 hihih, dom är ju så fina.


Låter som att jag är värsta big spender´n här, men vadå ? JAG SLITER JU SOM ETT DJUR PÅ JOBBET ^^ Jag jobbade idag faktiskt , men bara 3 timmar . Va ganska najs.. efter jobbat så svullade jag tusse och jacob men donken mat.

Detta åt jag : 9 pack chicken mcnuggets pommes och cola, (plus meny ) haha, och glass me kola sås! Ganska najs vare kan jag säga ! ^^

Nu har ullis plan landat och hon är påväg heem :) Jag ska hem till henne och myysa, sova och bara ligga och snoozza på henne och njuta av att hon är hemma!  Och sen imorgon ska vi bara tagga satan inför kvällens festligheter :) mjihuhihu.


PS : jennie kom hem från grancanaria igår , hon hade haft det jätte bra ! och nu längtar jag hur mycket som helst tills jag ska dit ! <3


Puss på er alla!


Föressten så vore det trevligt om någon enstaka krake vågade sig på att komentera lite, så att jag vet att ni läser min arma blogg. annars är den ju helt i onödan :)


Kommentarer
Postat av: Maddzor

ååh, jag kan komma på begravningen! ^^
Vi mååste ju ses på lovet ju lill malin! Känns som det snart är slut. snyft*
PUSSEN

2008-02-28 @ 19:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0