AVUND,

SEX AND THE CITY ! oh my goooooooood.  Jag vill vara dem alla fyra. Jag vill ha carries garderob, jag vill ha samathas sexliv , jag vill ha charlottes lyckliga jävla familje liv när jag blir vuxen & jag vill ha Mirandas karriär !!!!! GE MIG !! ^^ Skämt åsido !

Jag & ullis har haft en heldag i den stora staden stockholm. Dagen har bjudit på en stor dos shopping, massa mysiga sms, donken mat , latte., caffe cool, massa mysiga och fina sms,  latte, cesar wrap på sandy´s , bio ( SEX AND THE CITY , om någon missade det ) , goooodis till bion, skratt och tårar , avund, och en jävla massa regn !

Det har vart en mycket ,mycket bra dag ! Nu är klockan en hel massa, men ja kände att jág verkligen behövde blogga av mig!  Ullis ligger uppe i mitt rum och läser vecko revyn & väntar på att jag ska göra henne sällskap i sängen , satt nu är det tack och god natt ! <3



puss på en person,.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0