God förmiddag mina vänner,

Solen skiner, första gången på himmla länge det är strålande sol utan ett ända moln. Det kanske är ett tecken ? :o Who knows ?


Awjaa... Jag sitter iallafall vid datamaskinen och äter vattenmelon, det är det godaste som finns på sommaren. Jag typ surfar runt lite på internätet och sådär, uppe på mitt rum ligger det kläder över alla väggar och golv och stolar och sängar. Jag håller nämligen på att packa inför gotland, som jag åker till på lördag (A) Då kan det lätt bli så att man får panik och mest stökar till istället för att få någon slags ordning :)


Igår hade jag finbesök av Patricio, det var mycket trevligt ! <3 Vi spela lite piano och sjöng lite, åt lite mat och bullar med mjölk & jag tog med patricio på promenad  och visade den fina sidan av åkersberga :) Jag tror att han gillare ^^

Snart, kl 15.00,  ska jag och mina systrar till kyrkan och öva inför begravningen som är imorgon,det blir nog bra tror jag. Men jag har en liten klump i halsen och en liten sten i magen , ett dis framför ögonen och något som darrar i benen .Det bor en liten röst i mitt huvud som viskar. -det blir nog bra, det blir nog bra, det blir nog bra, det blir nog bra det blir nog bra det blir nog bra det blir nog bra, 

Kommentarer
Postat av: syster emelie

de blev bra:)

2008-07-11 @ 18:23:47
Postat av: malin

Mycket bra <3

2008-07-11 @ 20:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0