jag - en pepparkaka i vit bikini ?

Hej jag heter malin och jag orkar inet blogga för att dte är så hysteriskt varmt ute ,men  jag är brun för jag har solat.

Om jag tar av mig alla mina kläder och står naken framför spegeln så ser jag ut som en pepparkaka med vit bikini, rätt snyggt.

jag har vart och sett bäst i världen Mamma Mia på bio, stööööööööört bra ! och jätte se värd !

jag har börjat träna som en jävla dåre för att ta igen en sommar av övervägande lata dagar , så att min danslärare ska tycka om mig.

Jag har börjat öva på shake speare manuset, Nej , inte för att jag vill , jag måste.

Jag börjar jobba på måndag , vilket innebär att jag kommer att äta donken mat till lunch i veckor framöver , vilket i sin tur indirekt kommer att leda till att min träning går plus minus noll., alltså inet hjälper mig ett skit. Bra.

jag vill åka till landet & tänker nog göra det ,.


jag vill saäga hejdå till alla söta bloggläsare ,. nu är det tack och godnatt för detta blogginlägg.

puss och kram vi ses på stan
(fortfarande töntigaste uttrycket )


Kommentarer
Postat av: mimmARN

duktig tränare!

hejdå själv söta bloggare! <3

2008-07-26 @ 22:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0