PS; bilden la jag upp för att demonstrera min nya baddräkt som jag så glatt har bloggat om men aldrig redovisat, här har ni den, men hull & hår !

Hej det har vart en bra dag.
Jag har jobbat en jätte lång tid på 9 timmar och jag älskar det inte.     

Men
jag har shoppat också, det älskar jag dock.  jag har shoppat tre par underbart soeta trosor som föll mig i smaken ,
 jag har shoppat en hårinpackning , jag har tänkt shoppa ett nagellack som jag inte hittade,
Dock är det tanken som räknas !  Jag har även shoppat en go (deodorant,  detta skriver jag innom parentes eftersom att det här med deodorant är ganska tabu i kvinnovärlden ! Ja, alla vet ju att tjejor inte luktar svett. Bajsar eller onanerar gör dem inte heller för den delen , men det visste ju alla. )  

Jag har åkt hem från jobbet också, tro det eller ej. När jag väl var i berga så kom min pappa och plockade upp mig vid pressbyrån ,. eller ja , där den forna pressbyrån en gång stod, den som någon så snällt eldade ned :)
Hursomhelst, så åkte vi och konsumerade lite mat , äta bör man annars dör man .


 
Jag köpte även en boccoli soppa som jag senare åt hemma hos min syster i samma stund som vi matade ögonen med allsång på skansen. Mums.

Väl hemma så har jag tagit en låååååååååååång dusch, inpackerat håret med den nya inpackningen, tvättat mig från topp till tå och nu är jag som ny., tvek.

Awja, kvällen ska ja spendera i min säng med en kopp te och något annat som är gott, till det ska jag se på EBBA & DIDRIK filmen som jah och pappa köpte idag , wihooo !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0