söndag eller whatsoever, jag är trött.

1 2 3 4 jag är (inte) en party myra.

5 6 7 8 jag är en sliten råtta

9 10 11 12 jag dör snart på mitt golv


HEMMA FRÅN GOTLAND & SÅ SJUKT TRÖTT !
Men faaaaaan va bra jag har haft det. en vacker dag ska ja orka blogga om allt jag har gjort , men ännsålänge orkar jag bara göra en punkt lista.

* träffat håkan älsklingen hellström
* Träffat Markolio
* nästan kommit in på krogen med hjälp av Markolio
* festat en hel del
* haft sjukt kul
* träffat massa nya inspirerande människor
* seglat i 3 dygn och insett att man bör ha respekt för havet
* ätit massa goooodmat och annat gott
* gjort saker som ja ångrar
* skrattat som fan
* ÅKT RIBBOAT , sjuuuuukt kul
* hängt på bästa cafét
* vart på fårö och myyyst på sudersand
* använt min baddräkt
* saknat mormor
* bränt mig i solen
* spenderat sjukt mycket tid i almedalen
* spenderat sjukt mycket pengar
* ätit på donken sista dagarna (konsekvensen av att spendera sjukt mycket pengar)




sist men inte minst lite visdomsord.

Life is short ,

Break the rules , Forgive quickly ,
Kiss slowly ,
Love truly , Laugh uncontrollably
and never regret anything that made you smile .





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0