Ulrika Nilsson



hej vi heter Ulrika & Malin vi är bästa kompisar . Det har vi varit i 6 år nu . I 6 år har vi gjort allt tillsammans, preics allt. Vi vet allt om varandra och allt den ena har varit med om har även den andra tagit del av. Glädje som sorg. På fredag ska vi göra någonting tillsammans som vi aldrig gjort förut. Vi ska gå på min Morfars begravning. Många kanske skulle tycka att det vore konstigt att ha med sin bästa vän på sin morfars begravning, men ulrika är inte bara min bästa vän, hon är min andra halva. Och utan den kan jag inte göra något jag aldrig gjort förut. Dagen efter ska vi göra det som vi gör bäst. Ligga i Almedalen på gotland och äta marabou. Det är det bästa stället på jorden , men utan ulrika skulle almedalen vara halv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0