MÅNDAG MORGON.

GOD MORGON, klockan är halv två, jag har för ett tag sedan utfodrat mig själv med rostmackor dekorerade med marmelad, juice till det och lite tv framför ögonen. Känns bra.

Idag ska ja träffa patrico, vi ska kolla på en as äcklig skräckis och äta pizza tror jag. det är ungefär vad jag orkar göra idag . Är tröttare än jag är söt. alltså jävligt trött.


Imorgon bitti åker min moder och min fader till fjällen och fjällvandrar i en vecka och lämnar mig åt ödet i ett tomt hus. Det är ingenfara, dem har fyllt hela köket med bullar mackor och nudlar så risken finns att jag kan överleva :)

Jag ska köpa coldplays nya platta, viva la vida

& jag ska på Lars Winnerbäck i augusti, sååååååååååååååååååå najs!







PS; jag vill ha milkshakle från Café bohemé

Kommentarer
Postat av: mumsARN

jag ska också på lassssssssssse! :D jijihuhuhu <3<3<3

2008-07-21 @ 20:18:49
Postat av: syster e

men ja ska va hos dig hela veckan.. så va inte orolig du;) hahaha....

2008-07-22 @ 22:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0