Baddräkt & fem kilo knäckebröd.

godafton godafton , jag är hemma hos min absolut bästa väninna Ulrika Nilsson
Det är rätt trevligt , vi har solat idag , typ en kvart eftersom att dte började regna. Nu är ullis jätte irriterad och säger att allt suger bäver kuk , jag vet inte., jag är rätt nöjd me tillvaron.

IMORSE, var jag uppe i ottan . närmare berstämt 08.30.. då skulle jag nämligen besöka en kiropraktor, som skulle kolla på min höft som har vart elak mot mig i typ 2 år nu !
jag fick vara nästan naken och ligga på en brits och kiropraktorn vände och vred på mig ..och sen sa han att jag skulle slappna av..

och efterdet lät det typ som att han hoppade på 5 kilo knäckebröd, hela mitt ryggslut och höft parti vreds in och ut och hit och dit och det lät så jag höll på att svimma, detta upprepade han ett antal gånger. efter det visade han strech övningar som jag ska sysselsätta mig med i resten av livet för att inte få problem av detta! Jag taackade och bockade och gav mig av !


Jaha, ikväll ska ja jobba. rätt najs,, caaaaaaaaaaaash flooooooow <3 Me like

jag har förövrigt köpt en kooool bad dräkt, JA du läste rätt BADDRÄKT ! jag tänker ta modet i egna händer och våga mig
på baddräkt! ^^ den är lila och as snygg!

hejpa dåpa <3

Kommentarer
Postat av: mimmsarn

woaw baddräkt är tufft,, lika som du! <3

2008-07-01 @ 23:14:44
Postat av: Anonym

Du kan va tuff älskling <3 ^^

2008-07-01 @ 23:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0