Jag är kär i en ängel.

Godkväll, det är natt och jag sitter uppe och låter mig fyllas till brädden av håkan hellstöm , fy fan va ja älskar hans musik. det vill jag säga.

Annars så vill jag säga att det är oförskämt jävla skönt med semester ,& att jag har shoppat lite små grejor för min feta lön. Typ som brun utan sol eftersom att solen är min fiende och inte visar sig :) Men jag tar det med ro.

igår jobbade jag alltså min sista dag på tre veckor, det firades med att jag åkte hem till patricio där jag hade det mycket bra! Vi gick promenader i fina näsbypark och jag fick mig en titt på slottet och diverse sjöar och vatten . till det åts det godis och pratades en hel massa. Vi lyssnade även på musik, håkan.
Vi hann även med att spela några låtar och chill sjunga lite, det är alltid mysigt !

Sen vill jag även skänka ett stort tack till Patricio som har spelat in bakgrundskompet till låten jag ska sjunga på Morfars begravning, fields of gold. Du har gjort det finare än någon annan kunde gjort det <3

Kvällen avslutades med American pie 1 och så , aldrig fel ! :)

På tal om american pie, så jag har ätit apple pie idag . För jag va med min mormor idag, Hon bjöd på äppel paj och jag gjorde latte med hemma vispat latte skumm med vanilj socker i till oss ! MUMS va gott det va <3                      

Senare på dagen kom ullis till mig och mormor, vi mysite lite.. och sådär :)

Sen följde jag och ullis med mami och papi till willys och handlade . Jag och ullis hadlade skvallertidningar och godis sen åkte vi hem och chillade, åt grillat till middag och sen åkte jag till täby och träffade johannes , vi drack milkshake och pratade om livet i största allmänhet, imorgon åker han på läger,
Bye bye love
Bye bye happiness
Hello loneliness
I think I'm gonna die !








 

Du kanske tycker jag värkar borta i tankar , det kanske stämmer, som om jag hade nått bättre för mig , som om ja inte lyssnar längre, och det gör jag inet heller för jag tänker på en ängel.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0