Onsdag

Jaa, jag har väl inte så mycket att säga.
Mer än att mina små blåa ögon nog trotts allt har sett bättre dagar än dessa i sitt liv.

Johannes kom hem . kom fucking hem !


Jag vill även påpeka att den epedemi som i panik sprider sig över landet sverige i dessa veckor i mitten av juni, som även påminner om den stundande sommarvärmen , vilken också går att förknippa med klädesplagg så som bikini och badbyxor..den epedemin som kallas "summer body nollåtta".  Den har även nått mig och min så kallade bästis 

( "Bästis"  likamed synonym till bästa vän eller god kamrat ) ,

vilket innebär att vi i tre tunga dagar har kämpat oss ut och motionerat , ätit ändast sådant som en kanin godtar som mat och även satt ut en dead line på när vi måste ha förlorat minst 4 kilo var, MÅNDAG ! Vi började i måndags, vilket innebär att vi har givit oss själva en vecka. 
Idag har vi, som dem två tidigare dagarna gått runt i koma och ändast tänkt på mat.. vilket resulterade i att dagen slutade med att vi hade delat på en kaddkaka. Jag känner att jag är nära mitt mål. NAT .
 
Jag får nog också lov att säga att detta är en rätt paradox situation när jag ändå är väldigt nöjd med mig själv och stundtals, ja faktiskt ofta känner mig mycket glad över den kropp gud har skänkt mig.



Kommentarer
Postat av: maddzor

Du är fan den snyggaste jag känner och kommer alltid vara! <33

2008-06-18 @ 23:28:18
Postat av: Anonym

Du kan var den snyggaste jag känner <3 :o

2008-06-19 @ 00:23:18
Postat av: mimmizzzzzzzz

snyggo snyggo, du är värd alla kladdkakor i världen. <3

2008-06-19 @ 01:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0