Onsdag.

Hej jag heter malin och får idag vara stoltast av dem alla.

För att jag har fått så himla fina betyg (A) Maasssa mums! så när ja kom hem hade Mami köpt massa skvallertidningar en bok och massa tuggumi till mig eftersom att ja vart såååå duktig ^^ mjiihihi<3 Me like 

Nu ikväll så hade jag konsert, eller jag och jag . täby musik klasser, det vill säga typ 300 pers,, neeej men massa människor. det va trevligt och alla sjunger som små änglar <3

Imorgon ska ja åka flaaaaaaak och sen ska ja på mottagning, på Fredag ska ja på fiesta , närmare bestämt 18-års FIESTA med GLITTER & GLAMOURE TEMA ! Wiiiho, asa brasa najs ! :)

Och på lööördag kommer helgens höjdpunkt ! Grill chillmyyyys, med gitarr, filtar , knytis mat , jordgubbar massa gott och massa myyyys vid solbrännan med dem bästa av dem bästa! dåligt är dock att min älskling är på SWEDEN ROCK  och därför inet kan medvärka !!! JOHAMPA MY LOVE <3

PS; vi passar våra kusiners huuuund, hon är en stooor vit lurvig hund som ser ut som en isbjööörn! <3 lovely ,

jag tycker om massa människor, typ exempel på dessa är mimmi, madde, och malin.
Dessutom är jag ullis och mimmi balla som ska åka flak imorn .

TJADÅ !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0