Söndag , och seg som sig bör.

Mjaaa... utan att nämna för mycket om gårdagens bravader kan jag säga att jag inte var lärkan själv imorse och jag valde därför att inte uträtta stordåd denna målniga söndag.

DOCK har jag ändå lyckas uträtta en del dåd.. jag tog min trötta rumpa och satte den på en cykel, och cyklade iväg till min mormor, för jag tycker att det är mysigt att vara hos henne. Hemma hos henne åt jag risifrutti kollade på hennes blommor och myste med hennes katt, vi pratade även en massa som man bara kan prata med min mormor om , för hon är bäst. <3Jag och mormor <3

Efter det cyklade jag hem , och jag har städat så mycket som jag aldrig har städat förr. herregud, jag har dammat överallt, plockat bort alla grejor och dammat över under på , bredvid ALLT.
Jag har dammsugit varända liten vrå jag har skurat allt både väggar och tak , och golv . och jag har puttsat mina fönster och jag har puttsat min spegel och skakat mattan och herreguuud. allt.
NU är jag för smutsig för att vara i mitt eget rum , så jag ska dusha innnan jag går in där.

Nu har alla peace and lovare kommit hem , det tycker jag om :)

Snart ska ja och mamma äta, bara jag och hon.. för pappa är på landet.
Veggobullar och pasta, me like <3

HEJRÅ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0