Söndag

Mjahaha, igår fika ja me massa sköööna kissekatter !
Jag , johampababy, MimmARN, tuwsse och Storsorpi :) Vi satt på café 60 & myyste med massa olika te sorter och bullar och afroamerikanska bollar i en halv evighet. <3

Det var sannerligen angenämt att få träffa er alla igen sööööötisar !

Nu sitter jag och äter brända rostmackor och dricker apelsinjuice till tonerna av Håkan hellström , som sig bör på en sommarlovsdag!
solen lyser inte ute och jag ska snart åka till jobbet, men kan jag fötränga med en viss person i tankarna ! Mjihih

jag håller på att ladda min ipod så att jag kan nöta den när jag sitter på bajs ersättningsbussen sen ! GAH , im going mad! 

Det har hursomhelst vart midsommar , det va jätte jätte lyckat , med en massa massa god maaaaat! och kransar och allt ! ^^ Hehu ! Man kan kolla in min bilddagbok. om man vill se lite fina bilder :)
 Malinvirta @ bdb LIKSOM .
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0