Tisdag.

Hej jag har tappat bort mitt liv , ..
för att vara mer konkret så har jag tappat bort min almanacka.  Där i står allt av värde och allt som får mitt liv att värska så när som stabilt  ! (:

Nu är allt ett virrvarr och ja vet varken ut eller in,  typ om det är någon som har sett skymten av en liten söt svart almanacka   ( Ellerr ahh. den är egentligen inte söt alls, men man får väl smöra lite nu om den ska komma fram någon gång ^^  )   så får ni hojta till !


Idag har jag minsann jobbat , det va typ najs. En tråkig gubbe skällde ut mig för att " jag har bestämt " att man inte kan köpa big mac i happy meal. Eller ja, han vände på det och snacka som om det va ja som hade satt i hop hela mcdonalds konceptet, pisk borde han ha som inte förstod att jag bara är en oskyldig liten tös som hellre äter honom rå istället för bigmac. 

Sen betsällde en döv stum kvinna mat av mig, det va en högst intressant upplevelse :) Hon prata tecken språk med mig så ja fatta, och skrev på en lapp allt hon skulle ha, hon va 10000 gånger trevligare än tråk gubben FAST hon inte ens kunde säga tack, hur är det möljigt ?
 CRED TILL HENNE <3

Sen hade jag 2 spaniorer som förutsatte att jag också var spanior, med tanke på min ögon och hårfärg , plus mitt osvenska namn på min namnskylt,så är det ju ganska lätt att missta mig för en spaniorska. Nej men ja lyckades med hjälp av diverse spansk / svensk / svengelska PLUS det bästa språket, TECKENSPRÅK, klara mig ur situationen.

Jag har vart med pato och kollat film idag också , det va trevligt. This is england va svår att förstå och inte alls lika bra som vi trodde. Men hallonsorbé är gott,

TACK & GODNATT !


Kommentarer
Postat av: alblalb

bra inlägg! ;) :D
ps. this is england e visste as bra!:O puus

2008-06-03 @ 22:20:03
Postat av: mimmi

din alamnacka är grymt fin, och pimpad av mig! hehe
veckans fråga är aldrig fel!
du är tuff föresten, och imorgon ör det flak flak flak!

2008-06-04 @ 23:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0