Passionerat sex på flygeln, en lördagkväll, jo fint ska det va.

Hola Lindo ! (Typ hej snygging på spanska .. )

Det är fredag och kvällen är bara barnet än så länge, ullis kommer hem från Paris om en halv timme.. det gillar jag . hon har vart borta sen i onsdags och jag har aldrig kännt mig mer övergiven . Mjodå .. kanske någongång.
 
Undertidens lopp har jag inet alls vart sugen på att blogga, jag hamnar i bloggsvackor.. ibland känner jag att jag bara måste dela med mig av mitt underbara liv och alltför ofta känns det som om mitt underbara liv inte existerar :) Lustigt nog!

Jag har legat i min soffa & kollat på stora jönssonligan (som mot alla odds tydligen fortfarande får sändas fast det är så sunkigt dåligt att man vill gråta.. ) och ätit pinn glass hela kvällen utan någonsom helst aning om att the love of my life skulle komma och knacka på dörren ! :o

SOM SAGT,
när jag försjunken i mjukisbyxor och djupatankar om jönssonligan och pinnglass ligger i soffan ringer det på dörren , och där står han .. cheepmonday jeans, svart vit rutig skjorta , brunt hår och sött leende. Där står han med en brun back i famnen där det ligger massa söta påsar i olika färger.

Vi blev nog lika ställda båda två , love at first sight,..heter det så ?  Hur som helst .. han började berätta om att han och hans klass ska åka på turné och behöver pengar till resan. Han går estetmusik på kulturama och spelar piano. Han berättadet vidare om tesorterna och om sin skola och sen berättade jag att jag också går estet och att jag går musikal , vi började prata musik och sen frågade jag om han ville följa med in ,, som i alla hollywoodfilmer.. - wanna come up ?

Ja sa han .. och vi gick in till mig och jag föreslog att vi kunde spela lite piano och sjunga.. han var en gud på piano , och vi sjöng och han glömde helt bort att han skulle sälja vidare sitt te och jag glömde helt bort jönsson ligan och min glass. Det slutade med att vi hade passionerat sex på min flygel och ovanför oss lyste hela taket som ett mörkblått hav med stjärnor i .. jag älskar honom.


Njaaaaa.. det kunde ju vart så.. jag kanske svävade iväg från sanningen där ett tag , men vadå man får väl drömma. ? ^^ Allt fram till att han sålde te är sant.. eller ja vi bytte några meningar och han går kulturama musik och han hade cheepmonday och skulle på turne.. men love at first sight , det vet jag inte . Jag köpte Te för 200 spänn iaf , satt jag kanske har halva inne ?  vem vet..


Kommentarer
Postat av: maddzor

åååh, älskar det här inlägget. Tänk om livet ändå kunde vara en underbar film! <3

2008-06-29 @ 15:55:08
Postat av: mimmi

haha åh :D <3

2008-06-30 @ 17:05:47
Postat av: Malin vilding

OMG, tänk om det hade hänt så. Tänk om du hade frågat om han ville komma in på lite te! Det kanske hande slutat med sex på flygeln? :o vem vet? :D puss<3

2008-07-01 @ 23:29:44
Postat av: Fanny

Vilken klass på Kulturama? Jag kan lätt fixa nummret! :D

2008-07-27 @ 21:34:26
Postat av: malin

han gick i tvåan, eller ja han skulle börja 3an nu :P jag vet inet vad han gick , typ musik.. inet storband i allafall, haha ! (A) :) pussssssss

2008-07-27 @ 21:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0