Fredag.

KÄRLEKHelgen blir romantisk. I övrigt blir det en rörig vecka med känslostormar, passion och oväntade turer. Var du inte förälskad innan kan Amor mycket väl slå till nu.
PENGAR-Det händer saker hela tiden, många av dem komplett oväntade. Bra och dåliga nyheter blandas.
NÖJE-Romantiken är nyckeln till en äkta känsla av flärd. Stämmningen  är mycket viktig, sattsa på ljud och dofter.

Jaha, så detta är tydligen min och alla andra jungfruars öde den kommande veckan .. låter små mys måste jag säga ! Passion och romantik , vad sägs om det liksom . Ja tack :) 

OBS.OBS.OBS.OBS.OBS.OBS.OBS.OBS.OBS.OBS.OBS.OBS.OBS.OBS.OBS.OBS.OBS.OBS.OBS.OBS.OBS.OBS.OBS.

Musikarna knäckte idag på samligen , ååh vilka underbara musikgudar till vänner!!  Ni rocka sönder och gjorde min fredagmorgon till den bästa, Johampa du är snyggast på scen , helt klart! ^^    Ni kan va bäst och ja njuter av er :)

Idag är det alltså fredag, det är mycket trevligt skulle jag vilka säga, MELODIFESTIVALEN I GLOBEN IMORN ? om inte charlotte perelli eller linda bengtzing vinner kan man bojkotta hela skiten tycker jag!  And that´s all I have to say about that, ( gissa film repliken (A) mjihihih )

Jacob kommer hit snart , han har nog haft en ganska tuff dag , så ja ska pyssla om honom och mysa, min lilla älskling <3

Jennie åkte BTW till london idag , stryk ska hon ha :o bäääh ! Men asa najs för henne, hon och hennes sånggrupp kompisar ska kolla musikaler och ha det najs ! Emelie har fått erbjudande om jobb i bulgarien nu, så hon kanske åker direkt dit efter grancanaria. och kommer hem först i augusti , skit . 

Oj , ja kännde att det vart en hel rad uppdateringar om en massa männiksor här nu :) Men det är ju mys. 


PS , ja köpte ett par nya jeans idag , på vera moda. Dom va faktiskt jättesnygga, tycker jag ! och sen fick man en scarf med på köpet om man handla för över 300 , så det fick jag (A) mjihih. najs

PS 2 , Jag saknar ullis, men ja ska va me henne imorn och leke :)
 
Hejpadåpa <3


Kommentarer
Postat av: Johampa baby ;)

1. Du är snyggast

2008-03-15 @ 01:54:23
Postat av: Anonym

näähmen ! :o du kan va det !

2008-03-16 @ 20:09:36
Postat av: Sophia

Guud Malin jag kanske är jätteefter, men jag hade ingen aning om att du hade blogg, vad roligt! Och de nya jeansen var jättesnygga :D
Puss!

2008-03-17 @ 20:57:25
URL: http://phiia.blogg.se
Postat av: Malin

haha, neeej det är ingen fara ! du har väl också det ? :D taaack

2008-03-17 @ 22:36:57
Postat av: Sophia

Jo det gör jag, sjukt beroende framkallande är det ;D
Glad påååsk!

2008-03-20 @ 16:02:01
URL: http://phiia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0