LÅNGFredag.

Oj oj oj , jag säger bara OJ, va skönt det är med lov nu ! Efter två mardröms veckor av , nationella engalska, matte prov, idrotts prov , engelska inlämning, data prov, historia prov, svenska bok , engelska bok och tyska läxor i MÄNGDER så kan det kännas små najs med lite vila kan jag säga ! ^^ mmmmm, mys ! <3

Idag skulle jag och min pojkvänn åka in till den stora staden och häng på söder med en latte i näven och njuta av solen , NEJHEPP. Det skulle vi inte alls, hagelstorm och obefintlig sol fick oss att åka hem och spela guitar hero istället. Men det va mys det med <3 Ska bli jätte skönt att spendera lovet med dels honom, mys mys mysfaktor 100 ;)

Ikväll ska jag leka med min kompisar som jag inte lekt med på en halv evighet , ullis josefine och sofie ! Najs ska det bli , ullis typ har sagt att hon ska ringa mig , men det gör hon inte .. så jag väntar på ett samtal om kvällens planer, som jag inte har någon aning om än.. det är tydligen fest här i margretelund.. bjuden ? :o

Imorgon ska ja gå på bio med fanny , henne har jag inet heller träffat på asabrasa länge, så det blir mys! Vi ska se Himmelens hjärta, som jag tror kommer va bäst! Bäst skådisar är det iaf i den ; Lena endre, Mikael persbrandt,  Jacob eklund och Maria lundqvist, åh åh åh så bra den kommer va !! :)

Men nu ska ja kiiila, men ja kommer att uppdatera mig under lover tror jag ! :)

Tack ska ni ha som läser mig blogg , det är ni som gör det kul att skriva <3


Ps, Glad Påsk och det är bara 2 veckor kvar tills jag åker till grand canaria (a) Mjihi.

Kommentarer
Postat av: mimmi

lille loppan :D jag ska ringa dig på lovet för vi ses och festa hjärnet!! dina planer låter asabrasa mysiga!
puss på dig maliARN

2008-03-22 @ 15:19:56
Postat av: Anonym

ååw,göre göre göre !:o ^^ FEtt naaajs.

2008-03-23 @ 18:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0