Måndag.

Hej idag är det måndag !
Helgen är över, men det har vart en mycket bra sådann ! Fredagen spenderades med nära och kära på ett så kallat partaj.  :)  Mycket roligt var det , Niklas fyllde hela 18 år, så det var många där för att fira den lille pojken som blivit stor ! Grattis., ska du ha ! <3

Lördag vart det jobba som vanliigt, tills jag åkte hem till min käre pojk-vän. JA, det är en pojke som är en vän , men som på senaste tiden ( i tisdags ) har blivit mer än bara en vän av manligt kön . Han har blivit  en POJKVÄNN :) 
och en mycket mycket fin sådann <33 Så om man ska förtydliga allt så var det med andra ord 6 dagar sen vi blev ett officiellt par! och imorgon ska vi fira våran första vecka med myyys på fik <3 :) Innan jag måste gå till bajs macdonals. Kan alla sluta äta på donken, så blir det inte så jävla hettsigt att jobba där ? , tack på förhand ! 

Sen måste jag även utbringa en liten skål för min klass.  Jag tror inte att det är alla som liksom längtar efter alla i sin klass när helgen börjar ?  Jag gör iallafall det , och det är för att dom är så bäst i hela världen . Idag hade vi fotboll på idrotten , ni kan va najsast att ha idrott med ! <33 Och alla ni som va me vet vad jag menar ^^ 

Mimmi, du kan dansa du . Mjiihihihihhihih  älskar dig din thriller, ^^


Malin <3 Jacob


SJUKT med matte prov som är 2 och en halv timme långt och engelska nationella på samma dag . Smått oöverkomligt kan det kännas,. mjaa.. det skulle ja vilja säga! Men med massa godis och en  ipod så kanske det går ? kanske.  

Kommentarer
Postat av: Maddzor

ååh, äntligen ett nytt inlägg :)
Grattis till dig och pojken om jag inte redan sagt det, det syns på dig att du är en lycklig liten prick :) Du smittar liksom av dig.. ;)
Hur gick provet idag då? :O

2008-03-11 @ 13:17:40
Postat av: Anonym

Aaaw , gullunge! tack ! (A) Proven gick braa, typ matten får gå som det går..engalskan gick braaais :) själv då sweet heart ?

2008-03-12 @ 19:47:39
Postat av: mimmi

malin! jag längtar längtar också till min klass, den är så härlig som en sommardag!
DU kan dansa det vill jag lova, du och jag måste ha en thrillerkväll och dansa hela natten lång!
PUSS snuttis

2008-03-16 @ 20:11:44
Postat av: Anonym

Jag tror nog att en thriller kväll är på tidARN
? :o vad sägs som torsdARN ? Kyss

2008-03-17 @ 16:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0