Onsdag.

Jaha, då var det onsdag , Mittwoch, som det heter på  tyska, om man översätter det ordagrant betyder det , mitt i veckan. Jag har alltså tagit mig igenom halva denna vecka av nationella prov och elakheter :)  SKÖNT ! 

Något annat som va jääkligt skön var att ha sovmorgon till kl 10.00 idag, något som gjorde det hela ännu bättre var att jag spenderade natten hos min pojke. <3 Myysbebbe :)  Vi låg uppe halva natten och prata massa hemlisar och andra saker, och ja kan säga att han är bäst ! Mjihuhuh.  (A)  Så himla nöjd tjej alltså :P Sen snooza vi halva morgonen , och han missa bussen :o

Nu har jag pluggat massa historia, men det är faktiskt inet så tråkigt som det låter ! Det är faktiskt ganska intressant, det handlar om tiden efter typ kalla kriget . Kan va najs att kunna, typ . 
Jag har målat mina naglar i min favvofärg , mörklila :) och så har jag shoppat idag också :O GLÖMDE JA JU SÄGA , viktigt (A) Mjiihih.

Jag köpte en ny foundation som är asa braa, en ny rouge med typ lite röd nyans, -tawny rose hette färgen :) och sen köpte jag en ny mascara som jag as varmt kan rekomendera till alla som vill ha långa separerade kolsvarta
fransar :) - Max factor masterpiece max heter den lilla underbara saken :)
  
Jaha, dagen i skolan var bra ! Vi fick inte så god lunch , det va kykling soppa. MEN till det så fick vi oboý och mackor !! :D Det var mycket uppskattat ^^ (A) hihi .   

Puss & kram ses på stan , eller inte... töntigaste typ "hej jag heter ebba von sydow utrycket "

Tjadå .

Kommentarer
Postat av: Maddzor

ååh, insåg att jag inte kommenterat så jag gör det nu ;)
Jag är så aaavis på dig lille malin :) Du har bra tur du som har en egen pojke å allt. Är glad för din skull :D

2008-03-14 @ 06:55:41
URL: http://maddzor.blogg.se
Postat av: Anonym

Awww, älskade maddisen! Du är så fin som läser min bloggis :)

2008-03-14 @ 18:02:41
Postat av: mimmi

vilken asabrasa fondation köpte du malisen?
oboy var det godaste och du är roliagst att äta lunch med i skolan! :D
lovelove love

2008-03-16 @ 20:14:34
Postat av: Anonym

Mjihihi ! foundatiARN , jaah men det serru, det va loréals infalleble :) stavas inet så , förmodligen, men du kan ju va tydARN och kanske förstå ändå :) KYSS PÅ DIG ARN

2008-03-17 @ 16:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0