söndag.

Jag har kommit på ett namn till mig blogg , - en blekt blondins bekännelser.

eller egentligen är det eva dahlgrens nyaste skiva som heter så , men vafan . jag låter mig inspireras och hon låter mig låna det namnet, (hoppas jag) mjihihih !   

Idag är det hur som helst söndag och det är sista dagen på det här lovet.. lovet som jag inet gjort ett dugg på .. och inte haft en kotte att umgås med..bara jobbat och druckit te typs. ! :) men det har vart mysigt ändå <3
 
Imrgon är det alltså tillbaks till verkligheten som gäller. Det ska bli underbart att träffa klassen , typ johampa baby , malin , mimmi , nina, maddie , tusse, natta <3

Men det har vart ett bra lov , trotts brist på humant umgänge och vackert väder. Ullis kom ju faktiskt hem i torsdags, då va vi uppe halva natten och skrev kylskåps poesi och åt mammas nybakta bullar , funderade en del på livet, och kärleken. and what shall I say ? there is love.

Kommentarer
Postat av: Johampa baby ;)

men de finns inte kärlek för mig =(

2008-03-06 @ 18:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0