Tisdag.

I LOVE LOV  (A)

Så jävla skönt är det ! Har typ mest chillat med Jacob hitills, och så va ja med fanny på bio ju , den va så bra så ja grät och skrattade samtidigt typ :) SE DEN, - Himelens hjärta. 

Men ja va me ullis josse och sofie igår och käka middag och såå. Vi kan va bäst på team work , bara bestämmer att vi ska käka middag och alla tömmer kylskåpet på saker , träffas hos sofie som har huset för sig själv och slänger ihop godaste middagen, avslutar framför wallander med te i mängder och nybakad kladdkaka med handvisspad grädde ! ^^ för vi hitta inte elvisspen .  SÅ MYS. 

Idag vakna ja tidigt , ensam :O kändes konstigt har inte sovit själv på ett tag, men det va skönt också! Jag gick iallfall upp och kände mig som världens bästa dotter, så jag gjorde asa mysig frukost till la familia (A) Pappa har börjat med GI metoden så ja va as najs och gjorde bacon och scrambled eggs till honom och as god fruktsallad med keso  :)   Hur som helst så var det mysigt!

Klockan är nu 11.27 och snart ska ja hoppa in i duschen och snygga till mig lite, det är ju en stor dag idag , ^^ JAG SKA KÖPA NY MOBIL ,. Mjihihih.  nöjd tjej ? jo tack :)
Sen ska ja åka till jobbet och slita,  (SMYGREKLAM), efter det blir det direkt till Revy Obcen möte (A) som ska bli jätte roligt! och efter det ska ja hem till fanny på tjejmiddag.. det blir myys <3

OBS : jag har börjat få långa naglar , och dom är hårda också! För har jag haft på ett nagellack , eller det är inte ett nagellack , det är typ ett medel från Mavala som sjunker in i nageln och ger den vitaminer och sånt (A)  satt dom är på god väg att bli något av värde ^^

Tack ullis, för skorna jag fick av dig igår <3

På torsdag flickor!! (NINA MIMMI MADDE)  Langa förslagen i min blogg vad vi ska göra!! Najs att träffa er ska det bli sweet hearts <3

Nej nu ska ja kila, Kyss på er alla

Kommentarer
Postat av: mimmi

du har en så mysig blogg malin! :D
på torsdag!!! vad ska vi göra, jag har ingen aning, men det ska bli kul! :D
lovelove

2008-03-25 @ 17:00:53
Postat av: Malin

MEN MIMMI! jag har fett med förslag , vi kan festa om nån langar lokalen , vi kan åka pulka och ha med varm oboy och bullar , vi kan fika i stan på antigen dagen eller på ett kvälls fik, man kan bara kolla film hos någon..ni kan få se min nya mobil (a) Det finns as najsa saker man kan gööra ! =)

2008-03-26 @ 13:49:59
Postat av: Matilda

Åå jag såg också Himlens Hjärta :D Fast i måndags :)

2008-03-26 @ 18:53:57
URL: http://mattiii.blogg.se
Postat av: mimmi

MALINARN! det här är ju asnajsa förslag! jag vill göra allt på en gång ju! :D
vi fixar det imorgon och jag längtar dit!

2008-03-26 @ 23:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0