Lördag

GAAAAH , är jag en ljugerska eller ? Nu har det bestämt gått tre dagar sen jag bloggade sist , det va ju typ en sån grej som inet skulle hända! Nu ska ja ta mig själv i nackskinnet och blogga ! :o

Jaha, helgen har vart trevligt , fast det är ju bara lördag änslänge ! fredagen , alltså gårdagen , spenderades hos johannes med mimmi ullis och saga<3 Mycket mysigt i johannes uterum, åka hem och åka tåg, det va inte nån kul resa hem , misshandel på tåget, mer tänker ja inet säga, känns dumt att skriva mer i en (trotts allt, ytlig blogg ) . men hursomhaver så var det obehagligt och ja hoppas att dem som gjorde det får sitt straff och han dem som blev utsatta inte fick några större skador <3

På tåget pratade jag även i tele med en människa, som är rätt fin


Idag har jag jobbat
Det va sliiiit skiiit ! Seriöst så var det jobbigt att jobba idag . blä. Men ullis och simpa kom och handla av mig dom va söta och ville ha glass, så det fick dom plus massa gratis  (A) Mjihh

Nu är jag hemma och har duschat och ska typ ta en tupplur snart tror jag , är jätte trött ! Sen kl 8 kommer madde och malin hit , då ska vi äta middag och sen blir det schlageeeeeeeeer . Wiiiohoohh <3 najs . Charlotte perelli kommer ta hem det ! (A)

With love from Malin.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0