Lördag

Nu har jag inet bloggat på typ en halv evighet. Men jag har mina anledningr, här komme dem :
 
 Jag har vart lite heartbroken ganska länge vilket innebär att man inte har så mycket possitivt att skriva, och bland det tråkigaste som finns är att läsa depp bloggar ^^ satt jag har avstått, en annan liten del av mitt uteblivade bloggande är att jag inte haft tid, jag är nämligen en relativt upptagen ung kvinna (A) eller något. Så nu har jag börjat skriva igen , på begäran av mina fans (A) Mjihihih.

jag kan berätta lite om helgen. :) Natten till i fredags sov jag 3 timmar pågrundav att jag satt uppe och skrev ett histora arbete, lite kort sådär, omfattande typ 200 år. Men det va ingen match, jag ljög.

Ganska trött på fredagen hängde jag på donken med mina kära, mimmi madde och albin <3 sen åkte jag kom och bokstavligt talat däckade i min säng på en min. sov till halv 9 och var trött fortfarande. åt rostmacka och gick och la mig :) Givande dag, jag ljög igen.

Idag har jag jobbat, det var rätt najs! Ullis kom och picked me up när hon åkte hem från sin pojjkvän ( ja, hon har pojkvän nu , och han heter simon och är jätte trevlig och bra,mjihih )   Så vi åkte hem till berga och tog en snabbis till solarieöarna (A)

Nu sittar jag här i ullis soffa ,lyssnar på winnerbäck och bloggar lite medans hon städar, ganska mys !

Jag har förövring börat mitt nyttiga liv, igen,  det göra jag varje dag. för jag misslyckas varje dag också , typ igår åt jag ju på donken :) men ja tycker att det är tanken som räknas.

HEJDÅ ALLA SÖTON, kom ihåg att läsa min blogg nu , för nu ska ja fan skriva minst varannan dag fram till sommaren, lovat är lovat kommer aldrig igen .. eller var det bytt är bytt? skit samma. KYSS

Kommentarer
Postat av: johampababy!

Åh jaaaa! äntligen har du börjat blogga igen!
pussar!

2008-05-17 @ 18:30:42
URL: http://thesvante.blogg.se
Postat av: mimmiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiio min mio

malin är tillbaka kaka!
jag ska läsa din blogg var dag

2008-05-17 @ 18:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0