Måndag

TIBBLEFESTIVALEN = AS NAJS 

Ja, idag var det alltså tibble festival , och det innebar att jag och mina kära vänner typ hängde och kolla på bra band ute i solen på gräset i 4 tim :) gaaaaaaaaaaaaaaaaanska najs! <3

Efter det bar det av till mitt andra hem , donken . där åt vi lite och drack milkshake, sen åkte jag och albin hem , :) väl hemma i koberga träffa ja simon och tog en fika på det äckligaste dock ända fiket i berga, smörkransen.
Där åt vi macka och te .

Sen drog vi hem till min mormor, där va min mamma och mormors sjuka katt,  jag mamma mormor och simon åt sushi till middag och sen åkte alla hem till sig. Men på vägen hem stanna jag och mamma och shoppa lite på ica, tyyyp massa najsa saker. Shaaampoo , balsaaam. as najst hårvax, strumpbyxor, gooodis, nån huuudkrämsak, och hår inpackning, Massa tjejgrejer med andra ord.  <3

Nu är jag hemma och lyssnar på håkansweet , ska snart öva manus och sång. Packa ihop massa rekvisita iför teatern imorn också ,efter som att det är första rekvisitarepet innan teateruppspelat nästa vecka. :) Najs ! sen ska ja skriva dans dagbok och teaterdagbok och packa danskläder, sen ska ja duscha och sen ska ja sova ! Min kväll i text :)


Kommentarer
Postat av: mimmisilus

mysmysdag eller vad?

2008-05-19 @ 22:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0