Måndag.

Jag må jag leva jag må jag leva jag må jag vela ut i hundrade år, javisst ska jag leva javisst ska ja leva javisst ska ja leva ut i hundrade år!  Wiiiho, idag är det internationella malin dagen eftersom att jag får G i matteA
<3 åååh, satan va sköönt! Verkligen life on the edge när det gäller matten, typ en poäng fel mer och ja skulle ha så jävla hårt IG. MEN NU ÄR DET GJORT !

Mami & Papi är jättestolta och jag har fått 300 spänn och massa gott tuggumiii i ett rosa kort som det stod "Du är en coool tjej " på (A) I lööööf them. Dom fattar hur det är att inte fatta matte!

Coopertest idag och jag fick näradöden upplevensen, coolt , NAT ! 
varm dag + blåsig dag+ pollenrik dag + springa i motvind+ pollenallergi= Inte Alrajt!

Typ snoret rann och ja fick ingen luft, nu känns det som att mina lungor ska gå sönder om jag tar fördjupa andetag och jag börjar hosta om jag pratar :) skönt och sådär, ja. Nej.

Om ni vill ha mer ingående info om pollen och dess utsöndringsförmåga kan ni besöka allvetaren also calld as Älskling på hans blogg - thesvante.blogg.se . Där står allt man behöver veta, och allt man inet behöver veta också .

Typ plugga sören idag , histora =NAT grejt!  Men jag fick reda på att jag kommer att få VG i tyska så ja är nööööj (A) Mjihih.

Teateruppspel imorgon bitti.. bajsnervös, och sång konsert på kvällen . bajsnervös.

Ps, jag tycker om några i min klass. och dom vet vilka dom är.  <3





Kommentarer
Postat av: maddzor

åååh, coopertestet gick sug dåligt + att jag blivit förkyld så jag fattar känslan av att inte kunna andas den där dagen.
Du var bäst på konsertet och jag var surpuppa över att jag missa teatern men jag ska minsann komma och kika när era föräldrar ska kolla på det. :)

2008-05-28 @ 20:41:00
URL: http://maddzor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0