Onsdag.


But you don't know what it's like
I've done things you've only dreamed about
More than once or twice
It keeps me up at night

Jasså, idag är det alltså onsdag det innbär att det har gått en dag sen jag skrev sist , vilket innebär att jag måste skriva idag . Känns inte så jobbigt faktiskt!
Idag har det vart en mysko dag som har vart lite störig och jobbig, jag vet inet varför, för egentligen är det inte så himmla mycket, men det känns som att jag drunknar i saker. Så nu ska ja göra en liten lisa över det kommande dagarna för att få överblick av vad jag stressar inför. Jag börjar från och med imorgon, torsdag.

Torsdag: Engelska innlämning, och klubb feodalherren på kvällen

Fredag:
Ingenting , kanske träffa fanny ?

Lördag:
Jobba, träffa madde iallafall , dem som vill får va me och ha schlager party.

Söndag:  Plugga, hälsa på morfar på sjukhuset, PLUS att det är morsdag <3

Måndag: Coopertest, plugga.

Tisdag: Teateruppspel = as nervöst , musik konsert på kvällen = as nervöst.

Onsdag: Spex för 3orna, kolla på fannys musikal, och sen gå på teater med musikalarna på kvällen

Torsdag: TibblesStudent utsläpp och svenskan ska va inlämnad !

Fredag: Min kusin tar studenten, morfar fyller 78 och historian ska va inlämmnad.

Mjaa.. jag pissar på magkattar och förkylning iallafall.  

MEN dock tycker jag mycke om Johannes som känns lite som en mamma för mig , <3 ÄLSKAREJ

Kommentarer
Postat av: Johampa Baby!

Wtf, mamma?! I så fall den koolaste som levt någonsin!
samt assnygg!!!

2008-05-21 @ 20:57:31
Postat av: Johampa Baby!

och juste, palla att ni inte ska se oss när vi spelar på onsdag nästa vecka!!!!!!

2008-05-21 @ 21:33:53
Postat av: gissa vem????

du klarar dig till sommaren, det ska jag se till! capire!?
jag älskar dig malinARN och imorgon är set dans dans dans

2008-05-21 @ 22:30:03
Postat av: syster emelie

mhmm.... att du har din kära västeråssyster på besök onsdag-söndag finns tydligen inte med i planeringen... morr....;)
allt kommer gå så bra....!! PUSS!!!

2008-05-22 @ 10:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0